Close بستن

خط مشي سیستم مدیریت

خط مشي سیستم مدیریت يكپارچه (IMS) كيفيت و محيط زيست

شرکت سپهر سرویس ، ارائه دهنده خدمات تخصصی در زمینه تلکام ، یکی از شرکت های پیشرو در ارائه راه حل های برتر در صنعت مخابرات و ارتباطات سیار و ارائه خدمات گسترده می باشد که ، به منظور کسب جایگاه شایسته در بازار کسب و کار و دستیابی به اهداف چشم ‌انداز و تحقق ماموریت خود ، دستيابي به بالاترين سطح رضايت از خدمات ، توام با ‌بهره مندي از محيطي پاك ، ايمن و نيز برخورداری نسل های آينده از حقوق طبيعی خويش را حق مسلم ذينفعان خود به شمار آورده و در همين راستا به منظور عینیت بخشیدن به اين اعتقاد و نيز با توجه به سياست ها و استراتژي هاي كلان سازمان ، ضمن پايبندی به الزامات استانداردهای ISO9001:2015 و ISO14001:2015 در قالب سيستم مدیریت يكپارچه IMS خود را متعهد به انجام موارد زير نموده است :

1. رعايت قوانين و الزامات مرتبط با كيفيت و محيط زيست ابلاغ شده از سوی مراجع ذیصلاح ، مرتبط با خدمات و فعاليت هاي سازمان.
2. تلاش در راستای بهبود مداوم فرایندهای زنجیره ارزش سازمان ، با هدف برآورده شدن نيازهاي كليه ذينفعان و ارتقاي سطح رضايت آن ها .
3. شناسايي ، ارزيابي ، كنترل و حذف پارامترهاي موثر كيفي و نيز پيامدهاي محيط زيستي ناشي از فعاليت ها و خدمات سازمان در شرايط معمول ، تغيير و بحران.
4. ترويج و توسعه دانش و فرهنگ كيفيت ، محيط زيست و افزايش سطح مشارکت همه کارکنان و ذينفعان جهت دستیابی به بهبود مداوم در کليه فعاليت های مرتبط .
5. گسترش ارتباطات با طرف هاي ذينفع به منظور بهبود مداوم مولفه هاي تاثيرگذار بر كيفيت و محيط زیست.

اینجانب ضمن بازنگری خط مشی مزبور در مواقع مورد نیاز سازمان ، خود را متعهد به انجام کلیه موارد ذکر شده دانسته و همچنین این خط مشی به اطلاع کليه کارکنان و ساير طرف های ذینفع رسانده شده و در اختيار عموم قرار می گيرد .

بر اين باوريم كه استقرار بهينه و موثر سيستم هاي مديريتي مورد اشاره در گرو مشاركت كاركنان و ذينفعان مي باشد . لذا از همگان تقاضا داريم با درك اين خط مشي و ارائه پيشنهادهاي سازنده خود ، سازمان را در دستيابي شايسته به اهداف فوق ياري نمايند .

                                                                                                                                                                              مدیریت عامل         
                                                                                                                                                                                محمد جانی